2012. július 1., vasárnap

Jeges tea

Visszakerestem egy régi Válságkonyhás bejegyzésem, most is aktuális!


  A nagy melegre való tekintettel italt ajánlok! Nem veszünk üdítőket, vizet is a csapból iszunk, amikor viszont ilyen hőség van, szeretjük a jeges teát. Előre szoktam fagyasztani eldobható műanyag poharakban vizet (2 dl-es poharak), mert ezzel egyszerűbb mint a jégkockatartóval lavírozni a fagyasztóban, és amúgy is több jég kell hozzá egyszerre. Főzök egy adag nagyon erős teát - dupla annyi filterrel mint normálisan. Kicsit hagyom hűlni, aztán beleteszem egy nagy hőálló kancsóba, beledobálok 2-3 adag jeget, egy citrom levét, néhány citrom karikát, cukrot ízlés szerint, esetleg egy kis mézet is, és összekavarom. Ha tényleg nagyon hidegre szeretnéd csinálni akkor várd meg amíg kihűl a tea. Én nem szoktam megvárni, mert nem tudom mi a fizikai magyarázata, de sokkal finomabb, ha a jég hűti le a teát, és amúgy sem szeretem jéghidegen. Az árával kicsit bajban vagyok, de a boltinál mindenképpen jelentősen olcsóbb, és sokkal finomabb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...