2011. április 22., péntek

kávés-vaníliás pohárkrém


Gyors, könnyű desszert, váratlan vendégek betoppanása esetén is használható, csak azt tart némi ideig amíg kihűl a puding.


Hozzávalók:

- 2 csomag főzős vaníliapuding
- 3 bögre tej
- néhány kanál cukor
- 2 kávékanál nescafé+ egy ujjnyi meleg tej az  feloldásához
- 1 mokkáskanál cukrozatlan kakaópor
-1 kis doboz cukrozott Hulala

Elkészítés:

-megfőztem a két csomag pudingot a 3 bögre tejjel, kicsit  édesítettem, majd 2 edénybe szétosztottam

- az egyik adaghoz hozzákevertem a kakaóport, és az előzőleg már elkészített és kihűlt kávét és egynemű krémmé kevertem

- mindkét pudingot időnként megkeverve kihűtöttem

- a Hulalát kemény habbá vertem, majd kb a 2/3 részét a két pudinghoz kevertem , kettéosztva ( a maradékot lehet diszítésre használni)

- pohárba  rétegeztem a kétfajta krémet, és behűtöttem fogyasztás előtt

1 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...