2011. április 23., szombat

Húsvéti ajánlat

Bevallom láttam már másnál a játékot és gondolkodtam, hogy válogatok húsvétra a receptekből, aztán úgy döntöttem, nem sok ide passzoló ételem van a blogon. Most viszont konkrét felkérést kaptam Mozzarellitől, így még egyszer nekifutok a feladatnak :-) !

Továbbadni viszont mindenkinek szeretném, akinek így a finisben van még egy kis ideje válogatni a már megjelent receptjei közül 5-10 darabot amit húsvétra ajánlana elkészíteni.
Az én ajánlatom főleg a desszertekben bővelkedik, vendégváró falatokat nemigen tudok felmutatni.A főételek inkább a családi közös étkezésekhez valók, de azért fogyasszátok egészséggel, és minden bloggertársnak és olvasónak kívánok békés, csendes és napfényes ünnepet!

Kicsit lehet a húsvéthoz formálni az ételeket, pl. a Fantázia torta tetejét megszórnám zöld ételfestékkel színezett kókuszreszelékkel, ami úgy nézne ki mint a zöld fű, és színes tojásdrazsékat ületenék rá.:-)  A reteksalátába pedig kerülne vékony csíkokra vágott  hónapos retek is, ami a szép piros színével díszítene.

KAPROS SZÓSZOS HAL
TÖLTÖTT CSIRKECOMB
BACONOS CSIRKE
SAJTOS KUKORICÁS RETEKSALÁTA
FANTÁZIA TORTA


" A MINDEN ALKALOMRA JÓ" SAJTOS SÜTI
BOCI SÜTI
BRIÓS
SAJT TORTA

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...