2011. március 31., csütörtök

krumplifőzelék-hóvége :-)



Nekem jöhet hó elején is, vagy bármikor, feltéttel vagy anélkül- tehát feltétel nélkül... :-)

Én " fehéren" , tejfölösen szeretem, karikára vágott krumpliból.

Hozzávalók:

- krumpli
- tejföl
- kész rántás, vagy zsiradék és liszt a rántáshoz ( lsd.: rántás)
- babérlevél, só, bors, csipet cukor

Elkészítés:

- A krumplit  meghámozom, karikára vágom,  annyi vízben ami kb. ujjnyira ellepi, felteszem főni. Sózom, borsozom, beledobok egy nagyobb babérlevelet

- Ha puha, besűrítem tejföllel elkevert rántással, utánaízesítem ha szükséges. Ha savanyúbban szereted akkor pár csepp ecettel, vagy plusz tejföllel a tányérban pikánsabbá lehet tenni.

- Ha nincs kész rántásod, és nagyon gyors akarsz lenni, akkor be is habarhatod, csak liszttel és tejföllel, de szerintem a rántásos változat az igazán finom.

2 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...