2010. október 28., csütörtök

rántott karfiol


Sokan utálják  a karfiolt meg a brokkolit, én nagyon szeretem mindkettőt, a főzésükkor terjengő illat (szag?) sem tud elriasztani.

Ez most nagyon gyorsan készült ,  a fagyasztóból kaptam elő, ugyanis a múltkor kipróbáltam , hogy  fagyasztható -e panírozott állapotban, és teljesen jó lett.
Egyszer már írtam a rántott hús-cukkini-patisszon fagyasztásáról, ezt ugyanazzal a módszerrel készítheted: a sós vízben előfőzött majd a bepanírozott karfiolokat tedd egy akkora tálcára ami befér a fagyasztóba, fagyás után szedd le őket és rakd  zacskóba. Amikor előveszed  kiolvasztás nélkül sütheted. A panír kicsit kényesebb mint a frissnél, de ha óvatosan forgatod akkor nem potyog le.

Tehát, ha olcsó karfiolt vagy húst találsz akkor panírozz egyszerre többet, és a maradékot fagyaszd le, ennél gyorsabb ebédet- vacsorát nehéz találni, amíg megfő a köretnek való, addig ki tudod sütni a panírozott finomságokat.

4 megjegyzés:

  1. nem is tudnám eldönteni, hogy a karfiolt vagy a brokkolit szeretem jobban!!!! :-D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szeretem és 100 éve nem ettem

    VálaszTörlés
  3. De szépen tálaltad!

    VálaszTörlés
  4. Köszi lányok!

    Maris! Én is imádom, csak simán megfőzve is jöhet, de a karfiolt akár nyersen is megeszem.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...